"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Langgar suami enggan bermalam

Chukai: Akibat enggan melayani kehendak isteri, seorang lelaki terlantar di hospital lebih sebulan akibat patah bahu kiri, paha kanan dan kecederaan pada tempurung lutut digilis tayar kereta dipandu wanita terbabit dalam kejadian di Pantai Telok Mok Nik di sini.

Menurut sumber kejadian berlaku Ogos lalu ketika suami berusia 34 tahun dari Negeri Sembilan ke pantai berkenaan untuk bertemu isteri yang menunggunya di pantai itu pada jam 10 malam.

Menurut sumber, ketika berada di dalam kereta, wanita terbabit berusia 26 tahun dari Dungun meminta suaminya mencari penginapan di sekitar bandar ini untuk bermalam.

Bagaimanapun, alasan lelaki terbabit mengatakan dia sibuk selain menunggu rakan untuk pulang ke Seremban menimbulkan rasa tidak puas hati wanita terbabit sebelum berlaku pertengkaran mulut antara mereka.

Katanya, selepas bertengkar, lelaki terbabit keluar dari kereta dan menuju ke kenderaannya sementara wanita terbabit beredar dari kawasan berkenaan.
-hmetro-

Tiada ulasan: