"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pekerja sebuah restoran di kawasan Segitiga Emas Bukit Bintang guna mop untuk cuci kuali (video)

FMT Reporters 
cuci-guna-mop
PETALING JAYA: Perbuatan seorang pekerja sebuah restoran yang menggunakan mop untuk mencuci kuali berjaya dirakam pelanggan.

Berdasarkan visual yang dimuat, ia menunjukkan pekerja di bahagian dapur tidak menyedari perbuatan meloyakan itu menjadi tumpuan.

Kecewa dengan apa yang berlaku, Layla Lively memuat naiknya di laman Facebook
“Salu tgk org lain je post. Kali ni amik kauuuu depan mata. Dah xde berus kuali, apa kata kita gunakan penyapu. ‪#‎korangsukasangatmamakkan,” tulisnya.

Menurutnya lagi kejadian berlaku ketika dia dan suaminya sedang menikmati makanan.

Tiada ulasan: