"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Kenapa yang ini TV3, RTM dan Utusan tak berani lapor


APA DAH JADI di Kuantan, Pahang !!!. Berani tak TV3suku, RTM, Utusan siar pencemaran bauksit di Kuantan Pahang..

Ada tak kelibat2 lori ni masuk berita... tanya jer.. kah kah kah.. kalau kat negeri Pakatan Rakyat maunya 15 minit, berminggu2 sesi kondem kutuk mengutuk dalam tv korang..

Harap Jamal pak tongkol 'baju merah' boleh guna air ni secara percuma warnakan baju merah sebanyak mungkin utk nak berdemo keliling satu negara nanti !!

1 ulasan:

Benbrahem berkata...

Selain itu beri minum pada pendemo2 baju merah yang penat terpekik terlolong maki hamun Cina. Minta jamal pak tongkol dan ali tumbuk yang mulakan...