"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita subahat bunuh anak menitis air mata tanda kesal (Gambar)

mother
KUALA LUMPUR: Seorang ibu yang didakwa membunuh anaknya menitiskan air mata kerana tidak dapat menahan rasa bersalah selepas melihat beberapa keping gambar mayat anaknya itu.

Tan Boa Jia, 33, mengaku dia sangat kesal dengan perbuatannya dan berasa sedih apabila pertama kali melihat gambar mayat anaknya yang mati pada Mac lalu.

Peguam Kitsoon Fong yang mewakili Tan turut mengakui anak guamnya berasa kesal di atas perbuatannya itu.

“Kini dia (Tan) sudah tidak bermaya…..dia amat kesal dengan tindakanya,” katanya kepada pemberita di Mahkamah Majistret Selayang.

Terdahulu, Majistret Asyida Abd Rahim menjatuhkan hukuman penjara dua tahun ke atas Tan selepas didapati bersalah bersubahat dalam pembunuhan itu mengikut Seksyen 201 Kanun Keseksaan

Tan didakwa bersubahat selepas mendapati menyembunyikan bukti-bukti pembunuhan itu.

Pada 12 Jun lepas, Tan didakwa atas tuduhan melupuskan mayat Loo Yong Shen Evan, 9, yang dibunuh suaminya Loo Chon Wen, 33, di rumah No. 26, Jalan 10, Taman Usaha Jaya, Kepong, pada 2 petang, 29 Mac lepas.
-fmt-

Tiada ulasan: