"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Elak disaman, wanita nekad berbogel (Gambar)

Seorang wanita ditahan polis trafik selepas enggan memberhentikan kenderaan semasa pemeriksaan sekatan jalan raya dalam satu operasi di Shandong, China.

Dalam kejadian yang berlaku di lebuh raya bandar Dongying itu, sebuah kereta putih dipandu seorang wanita di bawah pengaruh alkohol cuba merempuh pusat pemeriksaan tersebut.

Beberapa anggota trafik cuba menyiasat wanita itu namun suspek enggan memberikan kerjasama. Suspek tidak mahu menjalankan saringan ujian nafas untuk memastikan tahap alkohol dalam badannya.

Malah wanita berkenaan bersama seorang lagi lelaki berkelakuan pelik apabila nekad membogelkan diri mereka. Suspek wanita dilihat menanggalkan pakaian dan colinya sehingga mendedahkan payudaranya.

Selain itu, suspek juga mencekau salah seorang anggota trafik itu yang cuba mendapatkan bantuan daripada rakan sekerjanya.

Walau bagaimanapun, ‘drama’ yang cuba dilakukan oleh suspek tidak berjaya dan pihak polis telah menghantarnya ke hospital untuk melakukan ujian darah.

Hasilnya, keputusan ujian darah menunjukkan bacaan kandungan alkohol dalam badan wanita itu sebanyak 185.9 melebihi paras yang telah ditetapkan.
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: