"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi: Pekerja warga asing melutut minta ampun selepas ditangkap mengintai, rakam video

Wartawan Sinar Harian
Foto suspek dan laporan polis yang viral di laman sosial.
FOTO seorang pekerja stesen minyak yang didakwa merakam video dan mengintai seorang wanita di tandas stesen sebuah kawasan Rehat & Rawat (R&R) menjadi viral semalam.

Perkongsian viral mendakwa kejadian tersebut berlaku pada 22 November lepas apabila mangsa yang berusia 24 tahun menyedari telefon bimbit suspek dari tandas sebelah.

Mangsa kemudian bersemuka dengan pekerja warga asing berkenaan dan meminta untuk memeriksa telefonnya.

"Kami geledah sana sini. Tak jumpa telefon dia, tak mengaku. Sekali dah jumpa telefon dia, tau pula melutut merayu-rayu," kata mangsa.

Selain foto suspek, foto salinan laporan polis juga disertakan dalam perkongsian berkenaan.

Suspek didakwa telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut.
-sinarharian

Tiada ulasan: