"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video aksi terlampau pasangan kekasih jadi viral


Aksi sepasang kekasih kemaruk seks melakukan persetubuhan berlatarbelakangkan panorama indah sebuah taman di bandar Huizhou, China menggemparkan penduduk negara itu.

Menurut seorang wartawan Guangdong News yang tinggal di bandar berkenaan, dia mula menyedari mengenai video aksi asmara itu menerusi laman Wechat dan memutuskan untuk menyiasat kejadian terbabit.

Tambahnya, meskipun ada percanggahan berkaitan lokasi pasangan yang tidak diketahui identiti itu bersenggama, namun rata-rata penduduk Huizhou percaya kejadian berlaku di Taman Chaojingmen yang terletak di dalam bandar berkenaan.

Setelah itu, wartawan berkenaan pergi melawat lokasi kejadian seperti yang didakwa penduduk tempatan dan mendapati tempat itu biasa-biasa sahaja namun ia agak terpencil dari laluan orang ramai.

Jelasnya lagi, video amatur itu dipercayai dirakam dari tingkap sebuah bilik hotel yang berada berdekatan dengan lokasi kejadian.

Insiden tidak bermoral pasangan kekasih itu bukan sahaja mendapat perhatian umum penduduk bandar tersebut malah pihak polis juga.

Menurut salah seorang anggota polis Huizhou, pihaknya sedang siasat kejadian itu dan jika pasangan terbabit berjaya ditangkap, mereka akan berhadapan hukuman ditahan selama 5 hingga 10 hari kerana berkelakuan sumbang di khalayak ramai.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: