"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ibu tampar, tumbuk bayi 42 kali ditahan polis


Sedutan rakaman yang viral di laman sosial.
TASHKENT - UZBEZKISTAN. Seorang wanita ditahan selepas rakaman beliau menampar dan menumbuk bayinya viral di laman sosial.

Laporan Mirror UK mengatakan wanita berkenaan berbuat sedemikian terhadap anaknya kerana mangsa tidak berhenti menangis.

Ketika kejadian, wanita tersebut tidak menyedari tindakannya dirakam oleh anak rakannya yang berusia lapan tahun.

Jurucakap polis, Almas Sadubaev mengesahkan wanita tersebut dikenal pasti sebagai Aygul Kozhabaevna dan mengaku melakukan perkara tersebut.

Selain berhadapan dakwaan melakukan kekerasan terhadap kanak-kanak, Aygul juga bakal menghadapi tuduhan tinggal di Uzbezkistan secara tidak sah.

Tiada ulasan: