"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Guru ditahan buat ‘praktikal’ dengan pelajar dalam kereta


Seorang wanita yang sudah berkahwin ditemui dalam keadaan memalukan bersama seorang pelajar lelakinya di dalam sebuah kereta.

Dailymail melaporkan Elizabeth Heaton Taylor, 27 yang merupakan seorang jurulatih olahraga dan guru biologi di sekolah tinggi Greer telah melakukan hubungan intim dengan pelajarnya sekurang-kurangnya dua kali.

Dia ditahan selepas polis memeriksa sebuah kenderaan jenis SUV yang diparkir dalam keadaan mencurigakan di tepi sebuah jalan, Khamis lepas.

Taylor kini berhadapan dakwaan serangan seksual terhadap pelajar bawah umur.

Dia juga berhadapan dakwaan memberikan maklumat palsu kepada polis kerana memberikan nama palsu ketika ditahan.
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: