"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

PANAS!!! Betulkah Bini Cikgu Bard d lokap SPRM kerana cuba sogok serikandi PH

Lina Ina
UMNO DIBELAKANG BINI CIKGU BARD UNTUK MENYOGOK KETUA SRIKANDI PH PBB. AKHIRNYA GARI SPRM YANG MENYINGGAH DITANGAN BINI CIKGU BARD.

padan muka kau cikgu bard. Bersekongkol dgn umno untuk merasuah ketua serikandi PBB akhirnye memakan diri.

Susulan dari panggilan tel dari bini 'cikgu' tu, beberapa org dari pihak PH PB telah mula memasang perangkap.

RM 5,000 di minta utk di bank in dulu sebaik respon diterima, konon utk duit buka bicara. Ketua serikandi kemudiannya dijemput utk datang ke KL bg meneruskan perbincangan selanjutnya.

Atas skrip yg disediakan, pihak PH PB meminta tiket kapalterbang. Itu benda kecik bg mereka dan sepantas kilat itu dipersetujui oleh bini 'cikgu'...lalu di beli lah tiket ke KLIA.

Satu lagi permintaan, ketua serikandi cakap, "tak biasa lah pegi KL sorang2.. boleh tak kalau nak bawak sorang 'anak saudara' utk temankan". Itu pun dipersetujui oleh bini 'cikgu'.... Lalu utk 'anak saudara' ketua serikandi pun dibelikan tiket utk terbang bersama. (Dgn kerjasama SPRM Putrajaya, seorang 'anak saudara' wanita dari HQ dihantar utk menemani ketua serikandi.)

Maka berangkatlah kedua mereka dari L/terbang Alor Star menuju KLIA...lps tu di bawa menginap di sebuah hotel berbintang2 di tengah2 bandaraya KL.

Janji asal kumpulan pelobi bini cikgu ni nak jmpa pkl 10 esok pagi, tetapi, mngkin depa rasa tak sedap hati, plan asal di ubah. Masa perjumpaan di awalkan ke pukul 2.00 pagi.

Selepas dipersetujui semua syarat, termasuk akan diberikan lagi RM 10,000.00 semasa perjumpaan, dan baki semua berjumlah RM 250,000 akan dilangsaikan selepas membuat kenyataan di TV355, maka perjumpaan pun berjalan di tempat dan masa seperti yg di minta oleh bini cikgu.

Dipendekkan cerita... Sebaik sahaja RM 10,000.00 bertukar tangan dari bini cikgu kpd ketua serikandi... 'anak saudara' ketua serikandi terus mengeluarkan gari dan memperkenalkan diri.... dan bini cikgu pun di pasanglah 'gelang' sebelum di bawa oleh sekumpulan pegawai SPRM yg sedia menanti tidak jauh dari tempat pertemuan....

Begitulah serba sedikit yg dpt pak aji ceritakan.

Jd korang di luar sana, jgn pulak buat2 terkejut, kenapa dlm sehari dua ni telah sunyi sepi cerita2 memburukkan Tun dan PPBM dlm TV355..... Dan cikgu tu pun dah tak keluar lagi di mana2 berita... Pendek kata kisah boikot pilihanraya pun sudah seperti digari dan dikurung bersama bini cikgu di lokap SPRM Putrajaya....

Bayangkan, kalau dekat ketua serikandi, cikgu boleh bagi RM 250,000.00.. Korang agak lah, utk cikgu berapa juta!

Tapi... tak apa... lepas ni lebai hadi akan cakap "ini semua DAP punya angkara"....


*Muhammad Yahya*

Bini Cikgu Bard d lokap SPRM

Tiada ulasan: