"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Budak lelaki 12 tahun sudah pandai merogol

Seorang budak lelaki hanya berusia 12 tahun ketika dia mula merogol tiga ahli keluarganya yang lebih muda selama dua tahun.

Dia yang kini berusia 15 tahun telah merogol seorang budak lelaki sebanyak dua kali antara usianya lima dan lapan tahun, dan seorang budak perempuan berusia sembilan tahun juga sebanyak dua kali.

Ketika pendengaran di mahkamah, beberapa kesalahan itu dilakukan di Lanzarote manakala yang lain dilakukan di Devon, England antara Mac 2015 dan April 2017.

Anak muda itu, yang identitinya tidak dapat didedahkan mengaku 11 pertuduhan terhadapnya pada Selasa dan mungkin akan berdepan hukuman penjara.

Mahkamah Belia Exeter mendengar bahawa dakwaan rogol itu berhubung kesalahan seks oral terhadap seorang budak lelaki dan seorang budak perempuan.

Kesalahan lain termasuk menyentuh organ seksual dan satu pertuduhan mencium.

Pendakwa Bathsheba Cassel berkata: “Dia berusia 12-14 tahun ketika kesalahan-kesalahan ini dilakukan. Kesalahan ini adalah kesalahan seks yang dilakukan terhadap tiga ahli keluarga berasingan yang berumur lima hingga sembilan tahun pada masa yang relevan.”

Mahkamah mendengar, kesalahan itu disedari apabila mangsa-mangsa memberitahu ibu bapa mereka apa yang dilakukan oleh remaja terbabit yang tinggal di Devon, kepada mereka.

Dalam sesi soal siasat dengan polis, mangsa berkata defendan ‘menyuruhnya melakukan seks oral dan dia juga melakukan perkara sama’.

Mahkamah mendengar remaja lelaki itu tidak mempunyai sabitan atau amaran sebelum ini. Dia akan dijatuhkan hukuman bulan depan di mahkamah yang sama. -MetroUK
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: