"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rakyat Takut Faktor PR Kalah / UBN Najib Altantuya

Calon PAS, Zulkefly Mohamad Omar menerima keputusan pengundi Bagan Pinang dan melihat faktor ketakutan yang ditimbulkan UMNO-Barisan Nasional sebagai faktor kekalahan pilihanraya kali ini.

" Kita terima keputusan yang dibuat pengundi dan kita akan cuba memperbaiki undi pos".

" Kita lihat faktor ketakutan seperti pergaduhan dan menakut-nakutkan orang" katanya.

Sementara itu, naib presiden PAS, Salahuddin Ayub berkata tindakan ekstrem penyokong UMNO-BN yang membawa budaya samseng menggugat kredibiliti pilihanraya kali ini sehinga menyukarkan pihak PAS untuk berinteraksi dengan pengundi di Bagan pinang.

" Undi pos bukan isu kita dapat banyak atau sikit tapi ia satu perjuangan PAS yang bermula sebelum, semasa dan selepas pilihanraya kecil ini untuk memastikan penambahbaikan dilakukan secara drastik".

" Wujudnya dengan ketara budaya samseng yang menimbulkan keadaan yang tidak kondusif dan tidak selesa. Akibatnya lahir faktor ketakutan sehingga kita tidak dapat berinteraksi sebaik mungkin dengan pengundi" ujarnya.

-tvantara.com-

Tiada ulasan: