"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib, Yahudi, Altantuya dan Saiful Tetap Relevan

mohdnoorawang
Perdana Menteri Malaysia Datuk Sri Muhd Najib Razak tidak memberi (enggan) memberi jawapan dalam sesi pembahasan di parlimen kepada soalan asal mengenai pentadbirannya dicemari dengan isu kematian model Mongolia Altantuya dan bekas pembantu peribadi Datuk Sri Anwar Ibrahim, Saiful Bahari kes liwat.
Najib bangun memberi jawapan kes kemataian Altantuya dan Saiful tidak relevan. Jawapan Najib bagi menjawap soalan tambahan asal dari wakil DAP karpal Singh Parlimen Jelutung.

Namun isu pemnunuhan Altantuya dan kes liwat Saiful masih relevan. Cukup jelas Najib Razak dikatakan terlibat dalam kes kematiana model Mongoliar jika diambil kira laporan yang dibuat oleh wartawan Perancis. Kes liwat Saiful Bahari dengan Anwar Ibrahim teramat jelas kes liwat yang direka oleh Najib dan Rosmah.

Hukum alam seseorang yang enggan memberi jawapan dalam satu satu kes atau peristiwa, umumnya pehak yang enggang memberi respon atau jawapan pada kebiasaannya pehak tersebut tahu atau terlibat sama. Rakyat akan membuat andaian yang bukan-bukan terhadap Najib serta pentadbiran Najib terhadap kematian model wanita Mongolia dan kes liwat Saiful Bahari.

Malah ketua Pembangkang, Dato' Sri Anwar Ibrahim mendedahkan dalam parlimen yang mula bersidang Datuk Sri Najib Razak didakwa mengunakan khidmat konsultan Israel, APCO Worldwide dengan bayaran perundingan RM60 juta. Syarikat perunding dari Israel juga menjadi penasihat kepada Datin Sri Rosmah Mansor.

Jika benar Najib dan Rosmah mengunakan syarikat Yahudi sebagai penasihat serta perunding, kami rakyat Malaysia cukup terhina dan menjatuhkan maruah bangsa, ugama dan satu Malaysia ditipu oleh Najib. Dengan itu kes Altantuya, Saiful bahari dan mengunakan perunding Yahudi sebagai penasihat tetap menjadi relevan. Akhirnya yang menjadi pengkhianat sebenar ialah UMNO terhadap bangsa, ugama dan bahasa.

Tiada ulasan: