"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Arak 'FREE', Coli Dan Seluar Dalam Tak Wajib

sofiwahab
Banner Program Pakatan Rakyat sering direntap dan dimusnahkan walaupun diletakkan di kawasan premis Pejabat PAS, DAP atau PKR. Namun banner seperti di sebelah ini tiada siapa yang kacau malah seolah-olah digalakkan pula.

Apakah banner PR lebih bahaya dari banner di sebelah ini.

Malang sekali kerajaan negeri Melaka langsung tidak ambil peduli tentang program maksiat dan melalaikan seperti ini. Tidak ada langsung tanda-tanda kerajaan negeri telah insaf daripada membiarkan gejala maksiat berlaku di negeri ini.

Walaupun anak luar nikah dilahirkan 393 tahun lepas, namun ia sedikitpun tidak merunsingkan mereka.

Sebagai manusia kita risau dengan perangai manusia sekarang. Namun bagi Umno/BN mereka tidak kisah. Mereka lebih takut kalau rakyat faham agama dan menolak mereka.

Banner ini dirakamkan oleh blogger Kijang59 di sekitar Taman Melaka Raya. Saya menggesa pihak kerajaan negeri, JAIM dan MBMB mengambil tindakan dengan segera, terutama isi kandungan banner ini yang jelas tidak bermaruah dan menggalakkan orang melakukan maksiat.

Tiada ulasan: