"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

9 April: Permohonan Anwar Ketepi Pembelaan Chandra

KUALA LUMPUR, 16 MAC: Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 9 April untuk mendengar permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi mengetepikan pembelaan tokoh akademik dan Presiden Just World Movement Dr Chandra Muzaffar dalam saman fitnah RM10 juta yang dikemukakan oleh ketua pembangkang itu.

Permohonan itu akan didengar di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman Dr Prasad Sandosham Abraham.

Tarikh itu ditetapkan oleh Timbalan Pendaftar Wan Nursalina Wan Abdullah dalam kamar hari ini.

Peguam Anwar, Sankara Nair berkata ketua pembangkang itu memfailkan permohonan berkenaan memandangkan Dr Chandra telah memfailkan butiran lanjut dalam pernyataan pembelaannya di luar tempoh.Dr Chandra diwakili oleh peguam Zaharudeen Harun.
-tvselangor-

Tiada ulasan: