"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

51% penyokong UMNO dikategorikan sebagai kumpulan JAHILIAH

mahmod
Berasaskan Rukan Islam & Rukun Iman bolehlah dikatakan bahawa 51% penyokong UMNO dikategorikan sebagai kumpulan JAHILIAH Rukun Islam ada lima (5) perkara :(1) Mengucap dua kalimah syahadat
(2) Sembahyang lima waktu


(3) Berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan
(4) Menunaikan haji ke Baitullah (Mekah)
(5) Menunaikan zakat

Rukun Iman ada enam (6) perkara :

(1) Beriman kepada ALLAH SWT
(2) Beriman kepada Malaikat-malaikat
(3) Beriman kepada Kitab-kitab
(4) Beriman kepada Rasul-rasul
(5) Beriman kepada Hari Kiamat
(6) Beriman kepada Qada dan Qadar

Memadai kita lihat perkara ke-3 Rukun Iman iaitu beriman kepada kitab-kitab,
kita dapati dengan jelas ramai pemimpin UMNO dan keluarga mereka

1. Minum arak (pemimpin Umno dan Anak mereka)
2. Isteri dan anak-anak mereka tidak menutup aurat.
3. Minat dengan program hiburan melalaikan bercampur lelaki/permpuan.
FIKIRKAN bertapa JAHILIAHNYA mereka

Tiada ulasan: