"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

159 Cabang Selesai, Hanya 7 Bermasalah

PETALING JAYA 27 SEPT: Status beberapa Pemilihan PKR semalam ditangguhkan berikutan masalah tertentu.


159 cabang semalam selesai menjalani proses pemilihan, hanya tujuh cabang bermasalah iaitu Klang, Kapar, Petaling Jaya Selatan, Kuala Langat, Merbok, Jerai dan Kuala Nerus.


Sementara itu menurut Setiusaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail, keputusan untuk pemilihan cabang Subang masih belum diketahui setakat ini.
Saifuddin kini sedang menunggu laporan dari petugas cabang berkenaan untuk memutuskan status pemilihan Subang.


Dalam pada itu, pemilihan cabang Kota Raja sah ditangguh.
-tvselangor-

Tiada ulasan: