"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas ratu cantik dipenjara dera bekas kekasih


GAMBAR fail menunjukkan Kumari Fulbright bergambar semasa menjadi model kalendar.


TUCSON, Arizona - Seorang bekas ratu cantik, Kumari Fulbright, 28, kelmarin dihukum dua tahun penjara dan enam tahun dalam pemerhatian selepas dia menculik dan mendera bekas kekasihnya.

Fulbright yang merupakan bekas Ratu Cantik Daerah Pima mengaku bersalah pada tahun lalu kerana berkonspirasi melakukan penculikan dan menyerang bekas kekasihnya.

Pengakuan itu dibuat dalam satu perjanjian pengakuan bagi menentapkan hukuman penjara.

Menurut akhbar The Arizona Daily Star, terpulang kepada hakim untuk memutuskan berapa lama Fulbright akan diletakkan dalam pemerhatian selepas dia dibebaskan.

Fulbright yang merupakan bekas seorang pelajar undang-undang Universiti of Arizona ditangkap bersama tiga lelaki lain pada Disember 2007.
Wanita itu ditangkap selepas bekas kekasihnya memberitahu dia diikat dan dijadikan tahanan di antara lapan hingga sepuluh jam, dirompak dan didera.
-Agensi-

Tiada ulasan: