"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Demo air: Dr Nasir, Arutchelvan ditahan

Presiden PSM, Dr Nasir Hashim dan setiausaha agungnya, S Aruthcelvan antara tiga orang yang ditahan kerana didapati memakai baju merah.

Mereka ditahan pada kira-kira jam 11.30 pagi di sekitar KL Sentral.
Ketika ditemui, Nasir memberitahu Malaysiakini: "Saya tak pasti (ditahan). Polis halang saya (bergerak) sebab pakai baju merah."
Apabila dihubungi setengah jam kemudiannya, Dr Nasir yang juga ADUN Kota Damansara mengesahkan mereka ditahan dan dibawa ke balai polis Petaling Jaya.
"Mereka kata ianya perhimpunan haram. Tapi kami hanya tiga orang sahaja," katanya.
[Berita lanjut menyusul] 
-malaysia kini-

Tiada ulasan: