"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cristiano Ronaldo derma kasut untuk Palestin (RM9396.00)

amkns
Kasut sukan Cristiano Ronaldo dilelong pada harga RM9396.00 untuk membantu rakyat Palestin.


Dapatkan maklumat dan berita terkini di Gaza, Palestin dari NGO Malaysia yang menyalurkan bantuan terus ke Palestin di http://aqsa2gaza3.blogspot.com atau http://www.facebook.com/aqsa.syarif

Moh kita jayakan Misi Bantuan Kecemasan di Gaza dengan menyumbang ke AQSA SYARIF BERHAD di Maybank Islamic 551575004299 atau Bank Islam 12092010034904.

DOA DAN BANTU !

Jika kita tidak mampu dengan material, setidak-tidaknya kita sebarkan maklumat ini agar mereka yang prihatin dapat menyalurkan bantuan kewangan ke Palestin

Cristiano Ronaldo showed his concern to the Palestinian children in Gaza by donating his sports shoes to the Palestinian kids foundation. According to the Arabic site of Real Madrid’s network, the shoes, which turned out in public auction, was later sold for € 2,400, with the first bidding of €700. The money from the auction will be used to build children’s school in Gaza.

Tiada ulasan: