"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar PM Israel lari tak cukup tanah...

http://shalehudin.blogspot.com
TV Israel:
"Hamas mengejutkan kita kali ini dengan serangan terhdap Tel Aviv dan yang lebih jauh kemampuan mereka menyerang jajahan Israel di utara (Al-Quds)."
Sumber: Qassam Media
Gambar Benjamin Netanyahu sedang lari tak cukup tanah menyelamatkan diri...
Dikhabarkan juga roket Al-Qassam ini telah sampai menghampiri parlimen Knesset. Roket HAMAS ini juga telah sampai ke rumah Menteri Luar Israel. Sementara Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak pula kini sedang bersembunyi apabila roket yang dilancarkan Briged Al-Qassam banyak mengenai sasaran di Tebing Barat.

Allahu Akbar...

3 ulasan:

aljo berkata...

Aku terbayang gambar najib lari meninggalkan rosmah.... hehe

Unknown berkata...

Allahu Akbar.

musafir berkata...

Zionis mmg semua orang dah tau, pemimpinnya zalim. Tp bila Hamas serang Israel dgn roket bertalu-talu, siapa jd mangsa? Israel dgn sjata nuklear, tkkan depa nak diam? Hamas patut dipertanggungjawabkan sbg punca serangan Israel ke Gaza. Depa jd penjenayah juga, sbb pasai depalah Israel ada 'lampu hijau' serang Palestin!