"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mengapa Ku li masih bersama UMNO?

Dr Ungku Mohd (PAR Pulai Sebatang)

BELIAU dengan rakan-rakan nya telah menubuhkan Parti Semangat 46, setelah tidak bersetuju dengan Mahathir yang kunun nya telah lari dari dasar perjuangan UMNO asal.

Pertandingan merebut presiden UMNO sengit antara Mahathir dan KU LI ketika itu, sehingga UMNO di haramkan olih ROS.

Akhirnya bolih lah kita membuat kesimpulan bahawa KU LI dan penyokong nya hanya mahukan KU LI menjadi Presiden UMNO, seterusnya Perdana Menteri.

Kalau benar mereka pejuang UMNO asal, kenapa mereka masih berada bersama UMNO hari ini, yang nyata Mahathir masih berperanan mengembala dan menguasai di pelusuk tanah dan air laut.

Apalah yang nak di harapkan golongan yang sepatut nya sudah di bersarakan, yang kunun nya sebagai pejuang bangsa Melayu.

Elok lah golongan ini yang di ketuai KU LI bersara dari menyokong Rejim Mahathir Najib, ATAU IKUT JEJAK LANGKAH TAMRIN TUN GHAFAR DAN DATUK KADIR SHEKH FADHIR TINGGALKAN UMNO YANG SUDAH JAUH MENYELEWENG DAN TERSASAR DARI PERJUANGAN ASAL, SEBAGAIMANA PERJUANGAN ALLAHYARHAM TUNKU, TUN RAZAK, TUN DR ISMAIL, TUN HUSSIN ONN DAN TUN GHAFFAR BABA.

KU LI AND THE GANG NAK KEMANA

Tiada ulasan: