"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Paris Hilton buat hal di Mekah


Dukunpasir
Sebenarnya tak tahu nak kata apa bila terbaca dalam NEWS GOOGLE Paris Hilton membuka BUTIK di MEKAH MALL . Tidak jadi masalah jika yang buka butik itu Farid....tapi ini ialah PARIS HILTON yang memang terkenal dengan seks bebas(video) dan aksi liarnya.

Tidak juga salah jika Paris Hilton membuka cawangan butiknya di Singapura malah dalam negara kita sekalipun kerana negara kita juga semakin maju ke arah barat ,tapi DI MEKAH.....Kota suci Umat Islam!! Memang benar dalam Islam kita ada toleransi ....tapi RASA AGAK JANGGAL BUNYINYA nanti bila

"JAM NI MAK BELI DI BUTIK PARIS HILTON DI MEKAH"...

"Tak payah gi USALAH , kat Mekah pun you boleh beli minyak wangi, jam dan kasut Paris Hilton ......u kan peminat fanatik dia!! ".....
Ker Guanerr ....?

Tiada ulasan: