"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas bila Tuan Guru ini pun kaki seks juga

dukunpasir

Penulis tak tahu nak kata macam mana bila seorang Muslim yang PERNAH MENGELUARKAN FATWA HARAM UNDI PAS ini rupa rupanya..............

Suka pada bahan bahan lucah .........suka mengeluarkan kenyataan yang TIDAK SEPATUTNYA DARI LIDAH SEORANG YANG BERNAMA TUAN GURU ........Bukti buktinya anda lihat beberapa posting yang dibuat dari Fanpage beliau ini

NILAIKAN dimana letaknya maruah Tuan Guru yang begini YANG SUKA BAHAN SEKS seperti ini?
Mungkin ada yang akan memberikan pendapat dengan berkata ID itu BUKAN MILIK SEBENAR INSAN YANG BERGELAR TUAN GURU BABO HJ ABDULLAH SA'AMAH AN-NAJMIAH ......ID ini dikawal oleh penyokong pembangkang untuk menjatuhkan maruah beliau malah mungkin juga oleh penyokong UMNO ......

Nak tahu sama ada Fanpage @ID ini betul atau tidak pemiliknya.........TUAN GURU BABO haruslah membuat laporan polis untuk membersihkan namanya, KERANA DALAM STATUS FB DIA MENCABAR DATO MUSTAFA ALI BERSUMPAH UNTUK MEMBERSIHKAN NAMA, DAN KINI KITA MINTA BELIAU PULA MEMBERSIHKAN NAMANYA MELALUI ID INI...

Jika TIDAK .......faham fahamlah sendiri dimana letaknya sarban INSAN ini diKEPALANYA KA? ATAU DI EKORNYA KA?......

Tiada ulasan: