"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tweet Penyanyi Faizal Tahir Menzahirkan Rasa Dirinya Serta Seluruh Keluarganya Cukup Terhina Dengan Pemilihan Zulkifli Noordin

Omak Kau
Tweet
penyanyi faizal tahir menzahirkan rasa dirinya serta seluruh keluarganya cukup terhina dengan pemilihan zulkifli noordin sebagai calon bn di parlimen shah alam tersebar luas di alam maya sejak semalam!!!!!

Sejak diberitahu kepada umum bahawa Najib Razak sebagai Pengerusi Barisan Nasional merangkap Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor telah memilih Zulkifli Noordin sebagai calon mesra BN untuk kerusi Parlimen P108 Shah Alam, maka tersebarlah tweet di alam maya dari penyanyi popular Faizal Tahir yang meluahkan rasa dirinya serta keluarganya yang bermaustatin di Bandar Shah Alam merasakan diri mereka cukup-cukup terhina.

Apakah perasaan dihina begitu rupa akan diterjemahkan dalam bentuk undi nanti?

Tekaan anda kalian sama baiknya dengan saya.

Jangan biarkan diri kita terus menerus dihina dan diperlekehkan oleh para pemimpin UMNO.

KEKALKAN SELANGOR UBAH PUTRAJAYA...YAKINI SELANGOR TOLAK UMNO.

Tiada ulasan: