"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hadiahkan isteri Ferrari RM1.9 juta

KOSMO!
Fiddes dan Monique bergambar dengan kereta Ferrari tersebut. - Matt Fiddes / SWNS
LONDON – Seorang jutawan di Britain menghadiahkan sebuah kereta Ferrari berharga £320,000 (RM1.9 juta) kepada isterinya, lapor akhbar Daily Star semalam.

Matt Fiddes menghadiahkan kereta Ferrari Spider F8 berwarna kuning kepada isterinya, Monique. Ia sebagai tambahan kepada koleksi kereta bernilai £600,000 (RM3.59 juta) milik wanita itu.

Penduduk asal Devon itu berkata, isterinya layak menerima hadiah mahal tersebut kerana sentiasa bersabar dengannya. Fiddes juga memuji kemahiran Monique menjadi seorang ibu.

“Di sebalik kejayaan seorang lelaki, ada wanita yang bekerja keras. 

“Di sebalik tabir, isteri saya menyokong saya menguruskan  syarikat dan hartanah kami yang semakin berkembang,” katanya.

Fiddes sebelum ini menghadiahkan Moniques sebuah kereta Ferrari sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-11. Ia merupakan Ferrari keempat yang dibeli keluarga itu. – AGENSI

Tiada ulasan: