"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAS sudah menang!

ning
Assalamualaikum,,..Selawat dan salam ke atas Junjungan,,..

Satu ketika dulu, PAS didakwa jual prinsip negara Islam kerana berkawan dengan DAP yang anti Islam. PAS didakwa hanya mahukan kuasa semata mata dan sanggup berbuat apa saja untuk tujuan itu. Gambar TGHH dan LKS berpelukan diedarkan ke seluruh negara sebagai usaha membuktikan PAS sudah menyimpang dari matlamat perjuangannya. DAP pula dituduh anti negara Islam di mana pemimpinnya terutama Karpal Singh menjadi mangsa serangan kerana "over my dead body"nya.

Tidak cukup tanah Karpal dihentam di mana jua ada platform dan kita dapat melihat Karpal turut dihentam di TKO ini. PAS didakwa tidur sebantal tetapi mimpi yang berlainan dengan DAP. Tetapi kini apa sudah jadi dengan pihak yang menuduh PAS? Diam membisu ta'kala MCA dan Gerakan mula mencemuh PAS sekaligus menghina Islam kerana pematuhan kepada suruhan agama dan  mengugut masyarakat cina mengenai bahaya negara Islam yang extrim yang mahu didirikan oleh PAS? di mana UMNO yang gah mengatakan merekalah juara membela agama? Di mana JAKIM dan di mana IKIM? Siapa sebenarnya mahukan kuasa sehingga sanggup menjual agama? UMNO atau PAS? Rakyat yang cerdik dan celik sudah dapat melihat bagaimana PAS secara istiqamah meneruskan suruhan agama dan sudah dapat membaca  bagaimana UMNO sanggup menjual agama untuk mendapatkan kuasa yang sementara di dunia yang fana ini. UMNO menerusi pemimpin tertingginya bersetuju dengan MCA dan Gerakan yang kononnya mengingatkan orang orang cina walaupun secara jelas sudah menghina agama. DAP termasuk Karpal yang pernah berkata "over my dead body" tidak pernah mempersoalkan kenapa seorang muslimah perlu bersarung tangan untuk bersalam dengan pengundi yang bukan muhrim seperti pemimpin pelakun "blue film" MCA dan pemimpin bengong Gerakan. Sikap tidak menghormati agama ini disiarkan ke seluruh negara oleh media penjilat yang langsung tidak mahu mengambil kira bahaya rusuhan dan sentiment perkauman yang boleh dicetuskan olehnya.

Rakyat yang cerdik dan celik juga seharusnya sudah mula menyedari bahawa usaha PAS selama ini untuk memberi kefahaman Islam kepada rakan rakan bukan Islam sudah berhasil sedangkan  UMNO yang ada JAKIM dan IKIM hanya mampu bersetuju dengan MCA dan Gerakan dalam perkara perkara yang mencabar pematuhan seorang hamba kepada perintah Khalidnya.

Tidak syak lagi PAS sudah menang dan insyaalah kemenangan ini bakal digandakan sekiranya ahli ahli jemaah PAS terus istiqamah dalam perjuangan kerana ini adalah janji pertolongan ALLAH yang pasti datang sebelum dunia ini kiamat.

Tiada ulasan: