"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rakan Facebook Najib 560 000, Twitter 80 000, Anwar Berapa??

laniisma

 Datuk Najib Razak berkata bilangan peminat Facebook beliau sud

ah mencecah 560,000 orang manakala Twitter sebanyak 80,000 orang. Jamuan Petang 1Malaysia dan Sesi Dialog Bersama Rakan Internet(Umno BN) juga diadakan. Kira-kira 600 orang berusia 16 hingga 72 tahun dari seluruh Negara hadir di pekarangan Seri Perdana, pada Ahad lalu. 

Rakan Facebook Najib dah 560 000, Twitter 80 000, Anwar ada berapa pula? Tok Guru Haji Hadi berapa pula?

Nampaknya Najib bersungguh-sungguh menggunakan medium baru terutamanya Facebook dan Twitter. Ia bertujuan mengetahui pandangan, idea dan cita rasa belia. Najib bersedia berjumpa dengan rakan Internet ketika mengadakan lawatan di seluruh negara. Apa usaha PR dalam bab ini?

Juga takkan rakan Facebook PM Malaysia 560 orang, patutlah 560 000. Ahh.. tak terasa lagi menjadi rakan Facebook beliau.

Tiada ulasan: