"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

AC Mizal Baru Masuk UMNO Dah Melalut!!

laniismaa
Hari ini hari bersejarah bagi raja gelang tipu Melayu AC Mizal kerana menyertai UMNO. AC Baru masuk UMNO pun dah melalut juga. Itulah yang sebati dengan UMNO, meraban tak tentu hala.

Dia berkata yang dia ditawarkan menyertai sebuah parti pembangkang serta dijanjikan jawatan tinggi. 

Mungkin kalau dia berkata dia ditawarkan menyertai sebuah parti pembangkang, itu boleh dipersetujui. Kalau dia berkata ditawarkan jawatan tinggi, percayakah kita. Parti mana yang nak memberikannya jawatan tiinggi? Mungkin Makkal Shakti. Parti KITA pun geli untuk berikannya jawatan tinggi.

Dahlah sebelum ini raja gelang tipu Melayu AC Mizal dah menipu beribu-ribu Melayu dengan gelang Chinanya, kini nak menipu lagi. Dahlah gelaran Datuknya disangsikan, hanya berdasarkan surat sahaja. Ada sesiapa yang ada gambar dia menerima datuk daripada Sultan Pahang boleh tunjukkan. Kalau M.Nasir dan Ramli MS ada gambarnya.

Kalau begitu sebati sangatlahlah dengan UMNO. Selamat berjuang dengan UMNO. Eloklah juga, penipu dah bertemu penipu!!!

Untuk ahli-ahli UMNO gelang AC RM1000 setiap satu amat-amat sesuai untuk anda, sila buat tempahan sekarang!!
 

Tiada ulasan: