"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

DNA "Y" Milik Anwar Ibrahim

mohdnoorawang

MAHKAMAH MALAYSIA MAHKAMAH BN/UMNO. JAWAPAN PALING TEPAT,

Syahadan berkatalah hakim dan peguamcara mahkamah bicara kes LIWAT 2 AIR MANI DI JUBUR SAIFUL YANG BERTANDA (DNA "Y") SEPADAN DAN MILIK DATUK SERI ANWAR IBRAHIM. TAMAT.

Kita nak ulas panjang tuan tuan kalau berminat baca akbbar utusan melayu dan berita harian milik pemerintah BN/UMNO yang jahat dan ibu fitnah terbesar.

AMAT mendukacita bicara Anwar Ibrahim dimahkamah tidak adil dan tidak telus. Betul betul mengikut telunjut dan arahan ketua kerajaan BN/UMNO demi kepentingan politik dan kuasa.

Orang biasa melihat bicara Anwar kes fitnah liwat 2 boleh membuat tekaan yang tepat. Anwar pasti bersalah. Sungguh memalukan mahkamah dan perundangan di Malaysia.

Ayuh diseru seluruh rakyat Malaysia kita runtuhkan kerajaan BN/UMNO dan Najib Razak PRU 13. Kuasa ditangan rakyat. 

Walaupun Anwar Ibrahim di penjara, namum semangat juang tetap membara. Ayuh pemimpin pakatan rakyat lancarkan gerakkerja sederas ombak Laut China Selatan dan Laut Selat  Melaka.

Kepada pemimpin pakatan rakyat terutama PKR dan Azmin Ali tak perlu tunjuk ego dan sombong dengan kisah yang remeh. Gerkakan kerja parti masing masing untuk menjatuhkan kejahatan BN/UMNO.

Jika pakatn rakyat gagal dalam PRU13. Parti yang pertama terkubur ialah PKR dan pemimpin PKR tukar angin masuk UMNO.  Jangkaan kami tidak meleset sejarah sudah terbukti PKR tidak tahan diuji.

Kepimpinan PKR terletak kepada Azmin Ali. Jika stail Azmin Ali yang ada sekarang kebarangkalian  cukup tinggi penyokong dan segelintir pemimpin PKR terasuk YB PKR meninggal PKR.

Piliharalah PKR dan pakatan rakyat sebaik mungkin, rakyat cukup benci pada BN/UMNO. Namun stail dan tingkahlaku pemimpin PKR macam UMNO. 

Ayuh kita tingkap perjuangan walaupun Anwar di penjara. Matlamatnya kita runtuhkan kejahatan BN/UMNO dan diganti dengan pakatan rakyat PRU13.

Tiada ulasan: