"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Puluhan Ribu Rakyat Terengganu Sambut Najib Razak

mohdnoorawang
Mengikut sumber dari akbar milik BN/UMNO perdana menteri Malalysia Datuk Sri Mohd Najib Razak melawat secara rasmi ke Terenggganu pada penghujung bulan April.

MB Dato' Ahmad Said  menteri besar yang gagal membangun negeri Terengganu berasakan peruntukan bajet 2 billion setahun. Hanya yang nampak jelas era Ahmad Said ialah TUKAR TIANG LAMPU BERBUNGA DISEKITAR BANDARYA KUALA TERANGGANU. 

Kedua, tambak atau tebusguna sekitar kawasan Kampong China dihiasi dengan lampu yang berbunga. Siapa dapat kontark tersebut?. Semuanya kroninya tau OKU (Orang kuat UMNO).

Najib Razak melawat Terengganu dan berbincang secara tertutup kisah UMNO Terengganu dengan ketua perhubungan Ahmad Said. Kedudukkan UMNO Terengganu diambang kekalahan yang teruk. Jika tidak ada tindakkan drastik. Ini diakui oleh pemimpin UMNO Negeri Terengganu.

Dengan kehadiran Najib Razak boleh menambahkan kekuatan UMNO Terengganu kata orang kuat UMNO Terengganu. Ahmad Said cemas dengan bangkitnya "PAS GANTI UMNO".

Jika dibandingkan Ahmad Said dengan Deris Jusoh, Orang ramai memberi jawapan Ahmad Said mesra rakyat. Tapi Ahmad Said lagi pandai "menjaga kroninya dan orang kuat UMNO dengan memberi projek. Hanya kelemahan Ahmad Said tidak cekap sebagai menteri besar. Taraf fikirannya macam JKKK.

Lawatan Najib Razak ke Terengganu  akan disambut puluhan ribu oarang Terengganu untuk menunjukkan kekuatan Ahmad Said dan UMNO Terengganu. Satu kerahan tenaga digerakkan oleh semua jabatan kerajaan Terengganu dan JKKK dan Rela termasuk cikgu sekolah yang menjadi mangsa.

Tunggu dan dengan apa yang bakal diumumkan oleh Najib Razak untuk raih undi kepada UMNO. "HIDUP UMNO. HIDUP NAJIB, HIDUP AHMAD SAID' AKHIRNYA MATI UMNO DENGAN ORANG UMNO JUGA.

Tiada ulasan: