"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Eskay diragui keislamannya?

Selatanonline
Dengan rasa sedar dan bertanggungjawab, saya sahkan sepengetahuan saya, pesumpah yang akan bersumpah di Masjid Sentul ada diragui keislamannya" demikian tulisan YB Drs Khalil Idham Lim didalam twitter beliau.

YB Idham Lim juga mendedahkan bahawa Eskay yang berketurunan Siam daripada Naka, Kedah itu masih mengamalkan ajaran agama asalnya iaitu Hindu. Walaupun telah memeluk Islam tetapi masih terdapat patung tempat penyembahan Hindu, menurut saksi yang pernah kerumah beliau.

Sebagai ahli perniagaan yang kerap kesebuah negara Asean suatu masa lalu, juga seorang yang sangat gemar kepada pelacur. Sehinggakan urusan perniagaan sanggup ditangguh dahulu sehinggalah selesai kerja-kerja maksiatnya itu, menurut YB Idham didalam twitter lagi.

YB Idham juga mempersoalkan kelayakan Eskay untuk memasuki masjid dan bersumpah didalamnya./Ajijoi
Ulasan Tok 
Memang sesuailah Eskay bersahabat dengan TS Rahim Tambi Chik yang pernah popular satu masa dulu. 

Tiada ulasan: