"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapa NAJIB Nak Nasihatkan PAS

Mutaligat
Siapa Najib untuk menasihatkan PAS supaya meninggalkan PR kerana katanya DAP tidak pernah memperjuangkan Islam.

Kita hendak bertanya kepada Najib beberapa soalan :-

1) Pernahkan MCA dan MIC memperjuangkan Islam

2) Bila masa pula Umno berjuang untuk mendaulatkan Islam. Apa yang Umno buat ialah buat Bank Islam, Masjid, anjur muzakarah dan beberapa perkara lain. Tetapi pada masa Umno menghalang PAS untuk melaksanakan hudud, menghalang program-program agama di masjid, menghalalkan arak dan judi, menganjurkan program mungkar dan sebagainya.

3) Berapa buah masjid dan surau telah diruntuhkan oleh DAP sedangkan dalam sejarah kita semua tahu Umno pernah meruntuhkan masjid dan surau.

4) Berapa orang Islam yang telah dibunuh oleh DAP sedangkan siapa yang membunuh As Syahid Ibrahim Libya dan sahabatnya.

5) Berapa luas tanah orang Melayu dan dirampas oleh DAP sedangkan jutaan hektar tanah orang Melayu di rampas Umno dan ada yang diserahkan kepada Singapura contohnya WPI.

dan banyak lagi ........ 

Tiada ulasan: