"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ini punca Diva AA, Azwan Ali naik angin

“Terbakarlah engkau di alam kubur!” – Ini rupanya punca adik Azmin Ali berang

Harapandaily

Heboh adik kepada Pengerusi Perikatan Nasional (PN) Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berang selepas terbeli air tebu basi di bazar Ramadan Bangsar Baru, Kuala Lumpur.

Diva AA atau nama sebenarnya Mohamed Azwan Ali berharap peniaga air tebu terbabit terbakar di alam kubur dan merangkak di Padang Mahsyar

“Kepada penjual air tebu di tengah-tengah bazar Bangsar Baru, azablah engkau dalam alam kubur.

“Merangkaklah engkau di Padang Mahsyar cari Diva AA. Sebab… harga dah lah RM10.

“Terbakarlah engkau di alam kubur dan merangkaklah engkau mencari Diva AA. Air tebu basi kau jual!”

“Rasa najis ye! Air tebu basi yang dijualnya,” kutuk Diva AA menerusi rakaman video yang tular di media sosial.

Umum tahu, hubungan Diva AA dan Azmin tidak baik ekoran siri serangan peribadi.

Walaupun begitu, Azwan kerap menyatakan hasrat untuk berbaik semula dengan abangnya setiap kali menjelang Aidilfitri.

Tiada ulasan: