"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ditemukan meninggal dunia atas sejadah

Zuliaty Zulkiffli
bhnews@bh.com.my
Pasukan polis dan Bomba yang tiba di lokasi rumah wanita yang ditemukan meninggal dunia di Taman Inang, Alor Setar malam tadi. - Foto Bomba
Pasukan polis dan Bomba yang tiba di lokasi rumah wanita yang ditemukan meninggal dunia di Taman Inang, Alor Setar malam tadi. - Foto Bomba
ALOR SETAR: Wanita berusia 59 tahun ditemukan meninggal dunia dalam rumahnya di Taman Inang, di sini malam tadi.

Wanita itu ditemui terbaring atas sejadah dan dipercayai terperangkap dalam rumah yang berkunci dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Alor Setar, Timbalan Penguasa Bomba Ahmad Naufal Abdullah berkata pihaknya menerima panggilan insiden mangsa terperangkap dalam rumah pada jam 8.46 malam.
Wanita berusia 59 tahun ditemukan meninggal dunia dalam rumahnya di Taman Inang, di Alor Setar, malam tadi. - Foto Bomba
Wanita berusia 59 tahun ditemukan meninggal dunia dalam rumahnya di Taman Inang, di Alor Setar, malam tadi. - Foto Bomba
Bomba yang tiba di lokasi mendapat terdapat mangsa dalam rumah berkenaan dalam tidak sedarkan diri dan tindakan anggota Bomba adalah dengan memecahkan pintu menggunakan peralatan khas.

"Mangsa disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang tiba di lokasi tidak lama kemudian," katanya malam tadi.

Ahmad Naufal berkata, mangsa kemudian diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.

Tiada ulasan: