"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

N12 Penanti : Terbukti Umnolah Pencetus Kekacauan Selama Ini

AMAN TANPA UMNO

HANCUR UMNO!!!!!!
Alangkah Aman Damainya Pilihanraya Tanpa UMNO/BN. Maka hari ini terbuktilah pada seluruh rakyat Malaysia akan satu perkara yang selama ini tidak pernah terlintas atau terlihat oleh rakyat kebanyakan dan juga orang-orang atasan.

Sahabat saya yang berada di HARI PENAMAAN CALON DUN Penanti sejak dari subuh 24 Mei 2009 mengatakan hampir seluruh kawasan di DUN Penanti yang dia pergi bersama-rakan- rakannya memperlihatkan suasana yang tenang dan aman.

Sejak dari subuh, langsung tidak berleaku kekecohan, tidak ada insiden kalut sebagaimana yang selalu berlaku dalam pilihanraya baik DUN mahu pun Parlimen seperti yang yang lepas-lepas.

Kali ni aman damai, DUN Penanti cukup tenang tanpa kehadiran UMNO/Barisan Nasional. Kenapa keadaan sedemikian berlaku?

Sebabnya UMNO/BN tidak meletakan calonnya bertanding bagi merebut DUN Penanti pada kali ini. Tanpa kehadirian UMNO/BN, anggota-anggota PDRM boleh bersenang-lenang, baik SB, JSJ, FRU, UTK atau mana-mana unit dalam PDRM bertugas dalam keadaan bersenang-lenang hari ni. rata-rata sangat-sangat santai hari ni.

Tidak perlu berkejar sana sini.

Air dapat dijimatkan, minyak dapat dijimatkan, tenaga dapat disimpan. Relak betul.. Suasana aman dan tenang amat dirasakan dengan ketiadaan FRU dan pemimpin-pemimpin, ahli dan penyokong UMNO/BN menjadikan penduduk di kawasan itu amat gembira sekali. Terima kasih kepada Najib, Presiden UMNO yang memutuskan tidak akan melibatkan calon UMNO/BN bertanding di dalam PRK DUN Penanti pada kali ini. Ini satu rekod sejarah bagi UMNO/BN yang dicipta oleh Najib.


Maka jelaslah selama ini yang menimbulkan kekecohan dan provokasi ialah UMNO/BN, bukan Pakatan Rakyat. bukti telah jelas dan nyata.

Melihat kepada apa yang berlaku hari ni, eloklah kita sama-sama membuat satu persepakatan demi keamanan negara Malaysia yang tercinta. Tolak UMNO/BN secara total dalam PRU-13 nanti. Tanpa UMNO/BN di Penanti, amat terasa betapa amannya suasana kehidupan. Itu baru di Penanti. kalau UMNO/BNl tiada langusng di Malaysia, bagaimana?

Kita penuh yakin Malaysia akan lebih aman, damai dan makmur tanpa kehadiran UMNO/BN di Malaysia.Marilah bersama, bulatkan tekad, tolak UMNO/Barisan NN dalam PRU-13 kelak..!

Masih tidak percaya ke? Tanyalah sendiri kepada sesiapa kenalan yang ada di Penanti hari ni.

Wow cukup aman beb.!!!!

Tiada ulasan: