"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mahathir puji Azizan, Mukhriz kata tiada kemajuan

Afrar Yunus

Sewaktu mula-mula menjadi Menteri Besar Kedah kesepuluh, Dr Mahathir Mohamed mantan Perdana Menteri pernah memuji Ustaz Azizan.Tadi, anak Tun yang juga Ahli Parlimen Jerlun, Mukhriz Mahathir, membayangkan bahawa di bawah pentadbiran Ustaz Azizan selama dua tahun ini, tidak ada sebarang kemajuan.

Saya tak tambah atau kata apa-apa. Cuma teringat Shafie Apdal kata benda yang sama beberapa bulan yang lalu.

Nak tunggu pula komen YB ADUN Sg Limau. Adakah betoi Mukhriz kata lagu tu Ustaz ?

Atau, saja dok lawak adik beradik...

Jika rajin, bolehlah baca :

Apabila Tun M puji MB Kedah Pembangunan Kedah Di Bawah Pakatan Rakyat Mengecewakan - MukhrizMukhriz MB Kedah kesebelas ?

Tiada ulasan: