"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Report Polis dan Demontrasi Aman

Membantah APCO Worldwide dan hubungannya dengan Kerajaan Malaysia pimpinan UMNO dan Barisan nasional yang meletakkan keselamatan serta kedaulatan negara terancam.

Tindakan semasa:

1.
Laporan Polis akan dibuat oleh Pemuda Pakatan Rakyat di setiap Ibu Pejabat Kontijen Polis negeri-negeri seluruh negara pada hari Rabu [14 April 2010]

2.
Himpunan Aman membantah APCO di Malaysia akan dipimpin oleh Pemuda Pakatan Rakyat sejurus selesai solatJumaat [16 April 2010] di Masjid Negeri masing-masing di seluruh negara.

Semoga negara kita selamat dari anasir-anasir zionis yang merosakkan negara serta kedaulatannya dan mengancam pula keselamatan rakyat.

Selamat berjuang. Allahu Akbar!

Tiada ulasan: