"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PRK Hulu Selangor : 'PERKASAM' Pengecut Dan 'Hampeh'

Mana perginya 'Pejuang Melayu Tulen' Perkasam di saat kepentingan orang Melayu di Hulu Selangor diperkotak katik oleh pemimpin melayu Umno.

Kerusi Parlimen Hulu Selangor yang sewajibnya ditandingi oleh Orang Melayu digadaikan oleh Pemimpin MElayu Umno kepada MIC. Mengapa Presiden Perkasam, Ibrahim Ali mendiam diri sunyi sepi tanpa sepatah perkataan pun mencaci tindakan pemimpin Melayu Umno yang terang-terang menggadaikan kepentingan Melayu.

Terbukti Perkasam menjadi kuda tunggangan Umno. Apa sahaja perbuatan pemimpin Umno dipersetujui oleh Perkasam walaupun kepentingan Melayu digadai.

Kerusi Parlimen Hulu Selangor ini tidak pernah ditandingi oleh orang Melayu sejak PRU pertama walaupun orang melayu adalah pengundi majoriti di sana.

Saya cadangkan mulai sekarang Perkasa ditukar nama menjadi PERKASAM sebab pengecut dan penakut untuk membela kepentingan Melayu di Hulu Selangor.

Tiada ulasan: