"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis Minta Chegubard Tanggal Baju

Belum pun separuh hari berlalu, polis sudah mendatangi Ahli Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat Badrul Hisham Shaharin sewaktu perarakan.

Polis meminta Badrul menanggalkan baju yang tertera 'Siapa Bunuh Altantuya?' dan merampas payung yang tertulis 'Siapa Curi Jet Enjin' dari seorang penyokong.

Sementara itu di Pusat Penamaan Calon, Pegawai Bertugas Nor Hisham Ahmad Dahalan mengumumkan bermulanya proses penamaan kira-kira 9.05 pagi tadi.

Zaid sudah memasuki Dewan Penamaan bersama penama dan penyokong, manakala calon BN masih lagi belum kelihatan.

Di luar, laungan "Umno-Apco" sudah mula kedengaran memecah keheningan pagi.
-tvselangor-

Tiada ulasan: