"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak pemimpin Umno buat kacau!

manamungkin
Kisah anak-anak pemimpin umno khususnya sering menjadi santapan akhbar kebelakangan ini, mungkin kerana wartawan pun sudah tidak tahan dan meluat melihat sikap mereka. Jadi kini kita akan mendapat lebih maklumat tentang aktiviti tidak bermoral mereka.

Dua, tiga hari lepas khabarnya di sebuah kelab baru di Pahang, kelihatan seorang anak pemimpin umno yang sedang minum dan bergembira. Malah bukan itu sahaja selepas mahu pulang bergaduh pula di luar kelab alangkah malunya melihat mereka yang tidak mempunyai adab.

Adakah ini seharunya menjadi teladan kepada kita, mereka yang dikatakan akan memimpin negara tetapi kini perbuatannya seperti syaitan! Bagaimana hendak kita bentuk generasi baru jika yang ada kini masih tidak berfikir secara rasional!

-mindarakyat-

Tiada ulasan: