"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah peluk, cium salam JAMIL KHIR tak marah pun!

mohdnoorawang
Menteri ugama Islam/menteri yang jaga Islam JAMIL KHIR tidak tegur pun Rosmah Mansor peluk, cium, dan salam lelaki yang bukan murhimnya.


Jamil Khir pun tidak tegur artis wanita yang pakai berkembang atau tidak tutup badan sehingga nampak alur buah dadanya. ***** pesta AJL25 terbitan TV3 penyembar fitnah yang terulung.


PRK DUN Tenang jelas berlaku fitnah yang hebat terhadap ugama Islam yang dibuat oleh MCA, GREAKAN dan UMNO.  Anak dan bapak presiden MCA hina Islam dan mengadakan fitnah kepada calun DUN Tenang Cikgu Mala. Jamil Khir tidak jawap dan menjadi bisu segera.


Sepatutnya MCA, Gerakan dan UMNO tidak membuat fitanah terhadap Islam dan calun PAS DUN Tenang Cikgu Mala.  DUN TENANG kubu kuat UMNO/BN kenapa hina Islam dan mengadakan fitnah kepada Cikgu Mala.


Dun Tenang juga ada ramai peneroka Felda, Biasanya menjadi aset UMNO/BN setiap pilihanraya di Malaysia. Mengapa takut kepada Cikgu Mala yang bertanding diatas tiket PAS.


UMNO ada wang. Bagi sahaja wang kepada pengundi di Dun Tenang dengan mengunakan kaedah yang selalu diamal oleh BN/UMNO dari dulu kini dan selamanya.


Mungkin umno takut pada bayang bayang yang menyerupai hantu dari jelmaan pembunuhan wanita Mongolia.  PRK Dun Tenang macam tidak tenang buat UMNO/BN.

Pemimpin MCA, GERAKAN, dan UMNO jangan hina Islam. Dun Tenang milik mu wahai BN/UMNO. Jangan takut pada bayang bayang dan hantu Mongolia.


UMNO/BN punca kaum yang bukan Islam tidak hormat kepada Islam. Buku saterawan negara pun dibakar. UMNO jadi bisu. Depan TV dan depan umat Melayu cakap bergegar dan hebat mahu bina dan jaga Islam dan Malayu. Semuanya tipu dan bohong. Yang betul adalah PERUT MESTI BUNCIT DENGAN WANG RASUAH DAN PROJEK.,....ITULAH PEMIMPIN UMNO, GERAKAN, MCA DAN BN UMUMNYA.

Tiada ulasan: