"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemilik 'Anu' Songsang Ingin Menukar Nama Perempuan

laniismaa
Hari ini kita dikejutkan dengan seorang lelaki yang anunya songsang telah dipotong menjadi leper ingin menukar nama jantannya kepada nama perempuan. Mohd. Ashraf Hafiz Abdul Aziz nama jantannya yang begitu sedap dianugerahkan kepadanya ingin menjadi Aleesha Farhana.

Dia meleperkan anunya dengan membuat pembedahan menukar jantina di Thailand-tempat tersohor dengan kerja-kerja begini, kira-kira dua tahun lalu selepas mendakwa cenderung kepada perwatakan sebagai wanita sejak kecil.

Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu menetapkan 18 Julai ini untuk keputusan permohonan. Diharapkan mahkamah jangan melayan golongan songsang sebegini. Kalau dibenarkan, selepas ini si jantan ini akan meminta mahkamah membenarkan dia berkahwin dengan jantan pula.

Alahai dunia...macam-macam perkara berlaku. Kini di Malaysia, makin hebat!! Ia sebagai permulaan untuk golongan sotong yang lain mengambil peluang serupa melanggar fitrah ilahi.


Di TV3 tadi, boleh tahan juga geleknya...hangpa jangan main-main, kalau jumpa dia diairport, stesen bas atau di mana-mana, hangpa akan 'terkeneng-keneng' untuk 'orat' dia. Dah tak kenal mana jantannya, mana betinanya!!  

Tiada ulasan: