"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelancaran Kami Benci PERKASA

abirds
Kenapa saya benci Ibrahim Ali?
Pertama;
Ia adalah anak didikan yahudi yang begitu menyintai rasis (perkauman).


Kedua;

Ia bertindak luar batasan demokrasi apabila berani memberi amaran kepada sesiapa sahaja tanpa pedoman. Dan polis tidak akan bertindak apa-apa.

Ketiga;

Saya cukup benci kenyataan beliau sepertimana yang dilaporkan di Malaysiakini.
"Ibrahim turut membayangkan jika perhimpunan itu tidak dibatalkan, maka akan berlaku huru-hara.

"Tuan-tuan bayangkan perhimpunan BERSIH tidak dibatalkan, mereka teruskan juga, (mereka) tidak umum bahawa mereka akan batal pada 7 atau 8 Julai, saya percaya masyarakat Tiong Hua mungkin ramai-ramai, semua sekali, belilah bekalan makanan tambahan simpan di rumah.

"Apa sahaja boleh berlaku," katanya.
LinkSehubungan itu, beliau menggesa pihak polis bertindak apa cara sekalipun untuk menjaga keamanan

"Kalau (perhimpunan BERSIH) tak dibatalkan, kita teruskan... Kalau nak tangkap, tangkap semua, asalkan negara kita aman. Jangan buat kekacauan," kata Ibrahim yang mendapat tepukan kira-kira 500 penyokong PERKASA dan NGO Melayu yang berhimpun di Kelab Sultan Sulaiman."
 - Malaysiakini.
Keempat;

Untuk menunjukkan rasa benci saya kepada Ibrahim Ali, saya mewakili orang yang benci kepada sikap Ibrahim Ali melancarkan page "Kami Benci Perkasa" di Facebook.

Jom join dan tolong promosi kepada sahabat-sahabat yang lain.

Tiada ulasan: