"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TAYANG VIDEO LUCAH : DRIVER BAS DIPENJARA 3 TAHUN...RAHIM TAMBY CHIK AND THE GANG KENA DENDA JE...

Angkasanuri

Bangga melakukan maksiat dan dosa besar...

Kesalahan yang sama tetapi hukuman berbeza. Rahim Tamby Chik yang menjadi dalang cuma didenda RM 1000 sama macam denda buang sampah merata-rata. Sumber klik sini . Video tersebut kini tersebar seluruh negara sehingga budak sekolah tadika Kemas pun dah ada yang tonton.

Manakala pemandu bas ekspres di Melaka yang menayangkan video lucah di dalam bas kepada seorang penumpangnya awal bulan ini kini meringkuk di penjara selama tiga tahun. Sumber klik sini. Kenapa Rahim Tamby Chik dan kuncu-kuncunya seolah-olah mendapat layanan istimewa?

Tiada ulasan: