"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno Politik "seluar Dalam Dan Coli' Di Pulau Pinang.

http://din.huluselangor.net/wp-content/uploads/2011/07/Seluar-Dalam-Harimau.jpgWFAUZDIN NS
SEPERTI yang pernah saya sebut sebelum ini, nampaknya Umno di P.Pinang sudah semakin cerca merba politik mereka untuk memburukkan imej kepi
mpinan KM Lim Guan Eng. Apabila PR mengambil alih teraju kerajaan negeri diketuai oleh DAP, awal mula lagi Umno P.Pinang mula meroyan memainkan isu perkauman. Maka, DAP dituduh anti-Melayu dan Islam.

Baru-baru ini Pengerusi Wanita MCA P.Pinang pula merosakkan modal Umno P.Pinang. MCA mendakwa Lim Guan Eng terlalu membela Melayu di negeri tersebut.



Bayangkan hampir kesemua kontrak/tender kerajaan negeri diperolehi oleh kaum Bumiputera di dalam keadaan Umno mendakwa DAP anti-Melayu. Inilah puncanya Wanita MCA P.Pinang berang.

Melucukan juga ada pihak berjiwa `lucah dan jijik' cuba meraih publisiti murahan yang memalukan. Pihak yang tidak bertamaddun ini menggunakan `seluar dalam dan coli belang' untuk memperjuangkan nasib Bumiputera di P.Pinang. Secara tidak langsung pihak yang bengap ini menjatuhkan imej dan menghina kaum wanita. Begitu jijik sekali perlakuan mereka dan malu rasanya mengaku Melayu P.Pinang.

Begitulah apa yang saya maksudkan betapa Umno sudah kehabisan modal mereka untuk menyerang kerajaan negeri di bawah PR. Itulah tanda-tanda jelas Umno semakin menghampiri liang lahad mereka./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan: