"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BERSIH 4: Kereta milik peserta Bersih dibakar?

Khairil Ashraf
Thomas Chia Weng meninggalkan kereta di Jalan Sultan Salahuddin untuk menyertai Bersih 4 di Dataran Merdeka pada awal pagi Ahad.
bersih-report
KUALA LUMPUR: Seorang peserta perhimpunan Bersih 4 kerugian kira-kira RM70, 000 apabila kereta miliknya terbakar di Jalan Sultan Salahuddin di sini.

Thomas Chia Weng, 26, berkata dia meninggalkan keretanya di situ untuk menyertai himpunan Bersih di Dataran Merdeka kira-kira jam 2.30 pagi Ahad.

Kira-kira jam 7.00 pagi, dia bersama rakannya bersedia untuk pulang ke rumah tetapi terkejut apabila mendapati bahagian depan enjin kereta hangus terbakar.

“Tetapi bahagian belakang kereta saya masih elok dan sempurna,” katanya yang tidak menolak kemungkinan ia perbuatan khianat dan membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi.
-fmt-

Tiada ulasan: