"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ada arang dalam kereta, mangsa tinggalkan nota pesanan terakhir

Mohd Haris Fadli Mohd Fadzil
harisfadli@hmetro.com.my

Petaling Jaya: Penemuan mayat seorang lelaki berhampiran tapak jualan Car Boot Sale Damansara, di sini semalam disyaki akibat bunuh diri susulan penemuan arang berasap di dalam kereta terbabit.

Timbalan Ketua Polis Petaling Jaya Superintendan M Hussin Sollehuddin Zolkifly berkata, lelaki tempatan berusia 40-an itu dipercayai meninggal dunia lebih lima hari.

"Jam 12.04 tengah hari Balai Polis Kota Damansara menerima satu laporan berkenaan kematian seorang lelaki tempatan di

"Siasatan awal mendapati mangsa ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri dalam kereta Perodua Bezza," katanya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya, setakat ini siasatan diklasifikasikan sebagai laporan kematian mengejut (SDR).

Terdahulu Harian Metro melaporkan, mayat seorang lelaki ditemukan di dalam sebuah kereta yang diparkir berhampiran kawasan Car Boot Sale Damansara, pagi semalam.

Penemuan yang mengejutkan itu dikongsikan oleh salah seorang peserta jualan but menerusi platform X.

Turut ditemukan di dalam kereta, satu nota dipercayai ditinggalkan mangsa yang meminta orang ramai menghubungi ahli keluarganya.

Tiada ulasan: