"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Altantuya, C4, puaka, pembunuh’ sambut Rosmah Mansor di UM

Universiti Malaya (UM) kemarin gempar apabila kehadiran Wanita Pertama Malaysia, Yang Berbahagia Datin Seri Rosmah Mansor disambut dengan contengan protes terhadap peribadi beliau pagi semalam 24hb Jun.

Contengan pada dinding Akademi Pengajian Islam universiti tersebut yang tertulis ‘Altantuya, C4, puaka, pembunuh’ (seperti di dalam gambar selepas dipadamkan dengan cat) dipercayai bermotifkan protes terhadap isteri Perdana Menteri Malaysia tersebut.



Rosmah Mansor yang datang ke universiti tersebut bagi merasmikan Majlis Peramian ‘Gaza Di Bela’ anjuran badan antarabangsa, Power of 10 Sen walaubagaimanapun dipercayai tidak menyedari kejadian tersebut.

conteng2Contengan tersebut telah dipadamkan oleh Jabatan Pembangunan & Penyelenggaraan Harta Benda (JPPHB), Universiti Malaya menggunakan cat sejurus selepas berita tersebut tersebar.

Media diberitahu, laluan rasmi tokoh tersebut teleh ditukar kepada laluan lain bagi mengelakkan ternampak contengan provokatif tersebut.

conteng1Terdahulu, Wanita Pertama Malaysia tersebut sebelum ini telah digembar-gemburkan di internet melalui laman videoYouTubemenggunakan perkhidmatan bomoh dan pawang bagi menguasai kabinet kerajaan Malaysia, dan tingkah-laku suami beliau Dato’ Seri Najib Tun Razak khasnya.-sumber um-today

Tiada ulasan: