"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hi-Tea bersama Nizar dan Mohd Sabu di Taman Melawar, 28 Jun ini


KUALA LUMPUR: Menteri Besar Perak, Dato' Seri Mohd Nizar Jamaluddin dan mantan Naib Presiden PAS, Mohamad Sabu akan menjadi tetamu khas kepada Majlis Ramah Mesra dan Hi-Tea anjuran Ikatan Anak Perak Diperantauan pada 28 Jun ini di Markaz Tarbiyah PAS Taman Melewar.

Menurut Presidennya, Ahmad Ezam Ahmad, selain dari hi-tea secara santai, program ini akan memberi peluang kepada kedua-dua tokoh PAS ini menjawab isu-isu yang dibangkitkan oleh hadirin disamping bertukar-tukar fikiran.


Ezam menggalakkan anak-anak Perak di Lembah Klang menyertai program ini bagi mendapatkan gambaran jelas tentang krisis yang melanda Perak, masa depan PAS, hala tuju Pakatan Rakyat serta kisah perbicaraan mahkamah yang berat sebelah dirasai Nizar.

Program sepetang ini akan diadakan antara jam 2 hingga 6 petang pada Ahad, 28 Jun ini. Kupon-kupun bernilai RM15 sudah mula dijual kepada orang ramai dan sesiapa yang berminat boleh mendapatkannya dari Asmadi-Kajang (017-6727584); Fahmi-Shah Alam (013-3657491); Fakhru Razi-Puchong (019-2316539) dan Pak Chat-Cheras/Ampang (019-3521849).

Tiada ulasan: